Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 4 maj 2010

Ingen catwalk idag


Det behövs nog mera peptalk!! :-) Vab:ar idag med min son, men ärligt talat så behövde nog även jag vara hemma idag. Det är snuvigt, hostigt och halsen värker.


Visst är det konstigt att man ibland kan känna att man behöver få köpa något för att pigga upp sig. Det finns nästan ingenting som piggar upp så mycket som att få köpa något snyggt till sig själv eller någon hudvårdsprodukt för att känna att man skämmer bort sig själv lite. Tyvärr tillåter inte ekonomin detta allt för ofta. Men ibland kan man verkligen göra fynd på Tradera. Det var ett tag sedan jag var inne där nu, men satt och tittade lite bland utbudet och där kan tiden rinna iväg. Jag har ju tänkt jobba lite också, är mitt inne i tertialbokslut så jag har egentligen inte tid att VABa, men det kan man inte styra över.


Tänker sätta mig med en kopp te och lindra halssmärtan och titta i någon tidning, som också kan vara en rejäl uppiggare, tyvärr brukar man väl också bli lite mer köpsugen när man ser alla fina bilder. Blir lite sugen på den tunikan från Indiska. Och visst är hon vacker Jade Jagger? Bilden är lånad från Glamour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar