Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 20 januari 2011

Länge sedan sist


Har varken haft tid eller motivation att skriva i bloggen. Tiden har gått åt till att skotta snö eller hålla sig värmen. Skämt å sido, vilken otroligt extrem vinter det är på alla sätt, antingen snöar det hur mycket som helst eller så är det svinkallt.


Sambon är borta på jobb i två veckor, trist och tomt. Speciellt denna vecka då det inte är min barnvecka. Men jag har jobbat som attan eftersom vi håller på med bokslut på jobbet och det passar ju bra när jag är ensam hemma.


Imorgon ska jag vara ledig och åka ner till G. Ska gå och fönstershoppa lite för tyvärr är kassan lite skral när vi fick en värmeräkning som håll på däcka oss båda. Förra gången jag var nere i huvudstaden provade jag ett par Vagabondstövlar som jag är så otroligt sugen på att köpa och hoppas att de kanske finns på rea. Det är dem Ni ser på bilden. Visst är de snygga?? Och precis min stil tycker jag.
Ja, jag får väl rapportera om jag hittade dem på rean. Ha en skön helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar