Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 31 januari 2011

Sunday leauge

Igår hade vi match igen. Vi brukar för det mesta spela på söndagar. Värmde upp precis lika bra om inte bättre som vanligt. Men på första bytet så springer jag mot en motståndare för att ta bollen, då hör jag hur det knastrar till i vaden och jag känner en skärande smärta. Försöker fortsätta men känner att det inte kommer att gå. Så jag var tvungen att gå och byta. Tyvärr var vi redan få spelare, så jag lindade och tänkte att det kommer nog att funka, men när jag försökte springa så kom den där skärande smärtan igen.

Som tur var är mina lagkompisar i god form och vann med hela 6-0! Imponerande, själv var jag inte till mycket nytta, men jag ska försöka ta igen det nästa match. Tack och lov så har vi ingen match nästa vecka så jag hoppas att vaden är ok till veckan där på.

1 kommentar: