Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 23 januari 2011

Tillbaka från Stockholm

Och inte hittade jag stövlarna på rea! :-( Innan jag skulle åka hem var G och jag på Bromma köpcenter och där på en skoaffär stod på ett bord "Alla skor 400 kr" Hittade ett par jättesnygga Tommy Hilfiger stövlar som min kära sambo tyckte att jag skulle köpa. När vi kom till kassan och skulle betala sa kassörskan "1795 kr". "VA?!?" sa vi båda. De stod ju på bordet alla skor för 400 kr sa vi. "Ja, från 400 kr" sa kassörskan då. Tack då fick det vara sa vi och gick. Snacka om att lura folk.

Vi var på Dramaten och såg en teater igår också, Familjen hette den. Innan föreställningen fick vi en privat visning av en kompis till G:s kollega. Det var otroligt intressant och roligt. Vi fick stå på stora scenen. Inte alla som kan skryta med att ha stått på Dramatens scen. En mäktig upplevelse och det är otroligt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar