Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 30 mars 2010

Diplomerad redovisningsekonom & ny innebandyklubba



Idag fick jag besked att jag klarat utbildningen som jag har hållit på med ett tag nu. Jag har läst på distans och nu har jag gjort avslutningen på kursen som var ett praktikfall. Och det känns så skönt!! Äntligen!!

Jag har jobbat som redovisningsekonom några år, men inte haft något papper på att jag varit utbildad. Men nu är jag det. Känns som en bra avslutning på dagen.

Köpte en innebandyklubba i dag också, så jag ska prova den imorgon när jag ska träna min dotters innebandylag.

Mitt Sunday Leauge lag vann som jag skrev tidigare ett matchställ till laget och klubbor till de i laget som var på festen. Igår fick jag min klubba, men den var för lång för mig. Förmodligen hade de räknat med att det var något av herrlagen som skulle vinna, men det var vårat lag som hade turen på vår sida. Var upp på Team Sportia som hade sponsrat med klubborna men det gick inte att byta, så jag fick köpa en annan klubba till superlågt pris.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar