Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 1 mars 2010

Rea fynd

Att handla på Rea är bland det härligaste som finns. Att fynda det där plagget som blir favoriten och stöttepelaren i garderoben, det är en härlig känsla. Ett av de bästa fynd jag gjort är den svarta poloklänningen från Peak Performance som jag har på mig i bilden på blogghuvudet. Den fyndade jag på Mq för två år sedan och den har verkligen gjort rätt för sig, ett plagg som passar till det mesta och som håller tvätt efter tvätt.


Jag tänkte visa Er ett fynd som jag gjorde iår, också på Mq som är en av mina favorit affärer. Det är en klänning från Miss Sixty som var på halva reapriset. Har dock inte haft tillfälle att använda den ännu och den kommer nog inte att vara lika flitigt använd som Peak polon eftersom den förmodligen är svårare att hitta kombinationsmöjligheter till.


Om Ni undrar är det min kära Sambo som är fotografen bakom de flesta bilder i min blogg. Han är superduktig på att fånga mig i rätt ögonblick.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar