Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 23 mars 2010

Resereporter

Wow....hur kul skulle det inte vara att få vara resereporter en vecka. Kolla den här tävlingen, gå in och anmäl Er Ni också!
http://www.solresor.se/en/kampanjer/bli-resereporter/tack/

Just nu längtar jag efter värme och sol. Är trött på dessa mängder av snö som har kommit den här vintern. Visst är det härligt med snö, men det får gärna vara i lagom mängder. Vårdagjämningen var i förrgår och man inser att det faktiskt börjar gå mot vår och som alltid så går tiden så fort att vi snart sitter här i solen och njuter.

Det är verkligen härliga dagar nu också, men tyvärr så jobbar man och kan inte njuta av de soliga dagarna.

Och på tal om tävlingen skulle jag vilja åka till Italien. Har varit i norra Italien en gång och blev förälskad i landet. Tyvärr har jag ej haft möjligheten att åka tillbaka dit. Min sambo och jag var i Kroatien förra året och det var också ett helt underbart land. Kanske t om lite vackrare än Italien. Längtar tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar