Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 29 mars 2010

Trötthet

Jag vet inte om det är bristen på sol som gör mig så fruktansvärt trött. Eller om det bara är denna kopiösa mängd snö som inte vill försvinna utan bara fortsätter att välla ner. När jag ser mig själv i spegeln så tror jag att jag ser ett spöke innan jag till min förskräckelse upptäcker att det ju faktiskt är min egen spegelbild som möter min blick. En kollega till mig är nyss hemkommen från USA där de haft sol och värme. Inte alls avundsjuk. ;) Hon var iaf väldigt brun och fräsch. Fräsch är hon alltid men nu var hon pepparkaksbrun och såg frisk och välmående ut.


Det egentligen inte är bra med för mycket sol men man ser faktiskt friskare ut med lite färg i ansiktet.


I brist på sol hade jag bokat in en tid för ansiktsbehandling och färgning av frans och bryn men så ringde de och bokade av för hudterapeuten VAB:ade och de fick inte tag i någon vikarie. Typiskt!!!



Nu får jag hoppas att jag får glädja mig åt en vinst i innebandyns första semifinalmatch där IKSU möter Endre. Ska dit och titta! Ja, Ni lär väl få läsa om resultatet här i bloggen sedan.


Bilden är från tidningen Laura (som tyvärr har lagt ner) där jag var modell för klänningar. Jättekul var det och då fotades vi i ett växthus i Malmö med tropisktklimat. Skulle nog behöva gå omkring där för att få lite vårkänsla.






Ha en skön kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar