Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 1 mars 2010

Jag sållar mig till ledet

Ja, då gör jag mitt första blogginlägg. Tänkte att jag skulle prova på det så många andra håller på med. Frågan är väl hur jag ska kunna få någon att vilja läsa min blogg?! Jag tänkte mest försöka inspirera Er med lite klädbilder på sådant som jag tycker är snyggt. Både med mig själv som modell och bilder från modetidningar och kataloger.

Och kanske även lite inspiration till hemmet.

Det kommer säkert inlägg om träning och svettiga innebandytrunkar också, eftersom det upptar en stor del av min tid.

Min första inspirationsbild är en bild på mig själv när jag var med i tidningen Amelia. Och jag älskar denna klänning som är från Fornarina. Hur fin som helst, jag brukar inte passa i beige, men den här var bara helt underbar. Baksidan var i svart trikå och framsidan blankt beigeaktigt tyg med rysch. Har inte sett den i affärerna men tror att jag måste skriva och fråga var den finns att köpa, hur snygg som helst med ett par enfärgade täckande strumpbyxor och kängor.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar